Lyssna på denna webbplatsen

Använd vår lyssna-tjänst "ReadItSpeak" för att få webbplatsens innehåll uppläst direkt i webbläsaren.

Translate this webpage

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. select your language after clicking the link below. The service opens in a new browser window.
Google translate

Kvalitetsarbete

Alla kommunens verksamheter har målet att ge god service och kvalitet till de vi är till för - medborgare och kunder/brukare. Vi vill kunna leverera tjänster som tillfredsställer och helst överträffar kundens behov och förväntningar.

Vi arbetar ständigt efter att förbättra vår verksamhet, våra arbetssätt och organisationen som helhet. Det handlar om små förändringar och förbättringar i vardagen där den anställde kontinuerligt söker efter metoder för att förbättra sina egna resultat i relation till kundbehovet och ett ökat kundvärde.

Det bygger på att vi som arbetar i kommunen har god kännedom om de behov och de förväntningar som finns. Vi menar att rätt kvalitet uppnås när förväntningar infrias, behov tillgodoses och krav uppfylls.

Vi tycker att en dialog med kommuninvånarna är självklar och därför tar vi reda på vad Nybroborna tycker genom olika kund- och brukarundersökningar. Vi vill att du ska känna att du är viktig del i vår kvalitetsutveckling.

Hjälpte den här informationen dig?

Tack för att du bidrar!

Dina åsikter hjälper oss att bli bättre.

Respons

Observera att vi inte kan svara på några frågor här! Formuläret är endast till för att ge oss feedback på sidans innehåll. För frågor hänvisar vi till vårt medborgarkontor:
0481-45 000 eller e-post kommun@nybro.se.